Zaloguj się Zarejestruj konto
0...
Sprawdź koszyk
Sklep internetowy

Zwroty i reklamacje

ZWROTY

 1. Zgodnie z Ustawą z 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz.U. z 2000 r. Nr 22, poz. 271 z późn. zm.) Klient może zrezygnować z zakupu dokonanego na odległość, bez podania przyczyny, jeśli w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru zgłosi fakt odstąpienia od umowy oraz dostarczy zwracany towar do Sklepu nie później niż 14-ego dnia od daty zgłoszenia zwrotu. 

2. Odpowiednie oświadczenie należy złożyć na piśmie i przesłać je mailowo lub np. listem poleconym (z potwierdzeniem odbioru) na adres Sklepu najpóźniej czternastego dnia od daty otrzymania zamówionego towaru.

3. Zwrot przyjmowany jest tylko wtedy, gdy towar jest kompletny oraz gdy nie nosi śladów użycia, ani nie został w żaden sposób uszkodzony.

4. Zwracany towar należy zapakować używając takich samych lub podobnych materiałów zapewniających jego bezpieczny przewóz.

5. Do zwracanego towaru należy dołączyć oryginał dowodu zakupu- paragon lub faktura.

6. Koszty odesłania towaru ponosi konsument. Zwroty należy przesłać na adres sklepu: BAVI.pl- Słonawy 33c, 64-600 Oborniki

7. Sklep dokona zwrotu kwoty zapłaconej przez Klienta niezwłocznie (tj w przeciągu 1-2 dni) to otrzymaniu towaru. Zwroty dokonywane są za pośrednictwem przelewu bankowego lub systemu payu.pl. Nie realizujemy zwrotów gotówki poprzez przekaz pocztowy. Zwroty gotówki dokonywane są wyłącznie na polski numer konta.

8. Nie będą przyjmowane paczki wysłane na adres Sklepu na jego koszt oraz za pobraniem.

REKLAMACJE

1. Towar przed wysłaniem do Klienta podlega dokładnemu sprawdzeniu pod względem jakościowym. Jednakże, gdy po otrzymaniu towaru Klient znajdzie w nim wady fizyczne, ma prawo do złożenia reklamacji.

2. Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z poprawnie wypełnionym formularzem (format PDF lub format DOC) na adres sklepu. Proszę podać przyczynę reklamacji (krótki opis uszkodzeń), swoje dane osobowe i nr konta, na który mają zostać zwrócone należności.

3. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu- paragon lub fakturę. Wysyłkę adresować należy na adres sklepu.

4. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 7 dni od otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem.

6. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, wadliwy towar zostanie wymieniony na nowy, pełnowartościowy, a gdy nie będzie to możliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów),  Sklep zaoferuje Klientowi inne dostępne w Sklepie towary albo zwróci Klientowi równowartość ceny towaru przelewem bankowym w terminie 7 dni. Nie realizujemy zwrotów gotówki poprzez przekaz pocztowy. Zwroty gotówki dokonywane są wyłącznie na polski numer konta.

7. W przypadku uznania reklamacji Sklep zwraca Klientowi koszty przesyłki towaru.

Pliki do pobrania

© Wszelkie prawa zastrzeżone. Bavi.pl (2011)
Projekt i realizacja: MDAsystems.pl

Bavi.pl to sklep internetowy w którym znajdziesz wszystko dla nowoczesnych dzieci i rodziców. Unikalne, designerskie i ekologiczne meble dla dzieci, które dotąd były niedostępne w Polsce! Wyjątkowe akcesoria i meble dziecięce. Zajrzyj i sprawdź jak niesamowicie z Bavi.pl może wyglądać pokój dla dzieci! Szczególnie polecamy ekologiczne zabawki kaszubskie firmy Kaszubebe.

Frazy które w szczególności odpowiadają naszej działalności to: łóżeczka, meble dziecięce, zabawki, pościel dziecięca, pokój dziecięcy, dziecko, rodzice, meble dla dzieci